Tai, kas įkvėpia. Šįkart apie aplinką

Jeigu man dabar būtų 18 ir reikėtų rinktis profesiją, tikriausiai aš vietoj ekonomikos fakulteto rinkčiausi kokią tai žemės ūkio mokyklą ir studijuočiau landšafto architektūrą. O gal aš tai visgi padarysiu kada nors. Kai išeisiu į pensiją. Čia be ironijos.

O dabar apie tai, kas mane įkvepia. Tai greičiausiai vadinama Olandiškaja banga ar kažkaip panašiai. Bet yra toks olandų kilmės "gėlininkas" Piet Oudolf, kurio sukurti sodai, gėlynai man tiesiog užgniaužia kvapą. Ir tai atrodo taip natūraliai, taip netvarkingai ir kartu darniai, harmoningai, taip įkvepiančiai.

Štai:

Ir jie labai skirtingi, įvairių spalvų, išdėstymo, bet visi nuostabūs..


Ir kas dar žavi, jie gražūs net žiemą - nes tie augalia su šerkšnu ir apsnigę atrodo lyg pasakoj:


Čia oficialus pono Pieto puslapis: http://www.oudolf.com/piet-oudolf

Galima nusipirkti jo knygų, bet jos napadoriai brangios... Hm... reikia gal paprašyti šeimynos susimesti man dovanai? Kalėdos ne už kalnų :)

Komentarai

  1. Nu jo is pirmo zvilgsnio sabakstynas. Paskui pradedi izvelgti kad tame dar ir darbo ideta. :) Nieko asmenisko, tiesiog skoniai skiriasi. Man mieliau sirdziai zemaigiai gelynai, galbut alpinariumai. Na tiesiog minimalistine kompozicija.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai