Grindys pavėsinėje. Bus medinės

Netrukus pavėsinės darbai iš viršaus pereis į apačią, ir susirūpinau grindimis. Žinoma, iki to dar reikės išgręžti ir užbetonuoti vidinius polius ir t.t., tačiau apie grindis jau reikia pagalvoti.

Apie grindis tiek būsimoje namo terasoje, tiek pavėsinėje šiuo metu esu kategoriškos nuomonės - jos bus medinės. Noriu jausti šiltą jaukų medį po kojom. Ir šai ką mano vienas bičiulis (jau pastatęs namą ir žinantis su visu tuo susijusias nuodėmes) patarė: rinktis maumedžio lentas. Ne kokias terasines su grioveliais - tuose grioveliuose renkasi vanduo ir visa kita. Ir jokiu būdu nedengti tų lentų jokiais dažais ar lakais. Maumedžio medis po trumpo laiko papilkėja, tampa tvirtas ir atsparus. Ir atrodo - mano nuomone labai šauniai, štai taip:



Man toks natūralumas labai patinka. Tik va kaina to maumedžio tokia sakyčiau pasikandžiojanti: radau (kol kas internete) nuo 50 iki 65 Lt / kv.m. O pas mane terasoje reikalingi bus 27 kv metrai lentų 6 metrų ilgio. Hm...Gaunasi tokia sumele apie pusantro tūkstantėlio. Tačiau tai berods ilgaamžis dalykas... Na, ieškosime toliau :)

Komentarai

  1. Aš paantrinčiau jūsų bičiuliui dėl maumedžio. Teko gyvenime susidurti su medžio(ne maumedžio) priežiūrą, kai visokiausi padengimai nesugeba apsaugoti medienos nuo saulės ir lietaus ir teko šveisti bei vėl dažyti. Todėl pas save stengsiuosi vengti medžio apdailos ir tik ten kur medis būtinas rinksiuosi drėgmei atspariausias medžiagas.
    Man asmeniškai nedažytos ir papilkavusios lentos nelabai, bet ne aš ten gyvensiu, o jūs, tad kaip jums mieliausiai atrodo, taip ir darykit :)
    Sėkmės statybose ir dėkui už labai gyvą blogą :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip pat svarstau, kokią galima dar rinktis medieną jei ne maumedį, kuom padengti lentas, jei norėčiau, kad ilgai išliktų pageidaujama spalva.
    Skaičiau, kad geriausia dažyti lentas vaakuminiu būdu, tada žymiai ilgiau išlieka norima spalva, kažkas skelbėsi, kad toks dažymas 13Lt/m2
    Dar yra iš medžio kompozito terasinės lentos, kurių niekada nereikia perdažyti, bet jų kaina didoka ir tai jau nėra natūralu, o apie plastiką iš vis nekalbu, yra ir tokių imitacinių lentų...
    Tai vis tik, kokią medieną pasirinkti?
    Praneškite ką jūs pasirinkote. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai