Česnakai

Turbūt paskutinis darbas šiemet :) česnakų sodinimas gėlyne...

Rugsėjį pasodinau savo mažą olandišką bangelę, ir trūko jai dar dekoratyvių česnakų. Atrodo tikrai labai įspūdingai jie tarp aukštų žolių. Na ir taip nesisekė man jų rasti šį rudenį - na niekur, visiška neviltis. Žodžiu pavyko man jų aptikti Amsterdamo oro uoste, tai kas šokoladą pirko, kas kvepalus, na o aš oro uoste... česnakų :)

Taigi gruodžio vidury gėlynas mano pagaliau užbaigtas. Tikiuosi tie česnakai sudygs, pasodinau 9, kiekvienas svogūnėlis kainavo po 2 eur. Pavadinimas "Allium GLADIATOR" uch...


Ilgai nerašiau nieko, atostogavau toli toli. Reikės apžvelgti visus praėjusius metus, ir susiplanuoti kitus. Ir pažadu kai už lango tamsu ir lyja brūkštelėti apie daržą ir šiltnamį.

Komentarai

  1. analogiskus pirkom Lenkijoj,jei neklystu obi,ir kainavo tikrai ne po 2eur o gerokai pigiau,bet aisku neatsimenu,vistik moteriskas ce reikalas :)Seip jo neblogai atrodo jie vasara :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mačiau rudens mugėje Botanikos sode, visokių veislių ir spalvų, berods po eurą svogūnelis kainavo.., tik tuom kart dar nesugalvojau ar mums jų reikia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na tai pamatysim kaip pas mane auga ir ar grazu - tai galima bus sugalvoti rudeni ar tikrai reikia :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai