Grybai. Tai, kas svarbu.

Lygiai pries keturis metus aš radau žemės sklypelį. Tarp beržų ir pušų taip gera buvo, iškart supratau, kad radau tai kas mano, tai, kas man. Ir tuomet dar radom grybų, ir tie raudonikiai ar lepšiai tokio nerealaus smagumo suteikė. Vat taip ir apsisprendi žmogus :)

Grybai auga iki šiol po nosim, ir daug:


Rugsėjis su tais mielais grybukais man visuomet primena mano apsisprendimą statytis sodybą būtent čia. Vis pasidžiaugiu, kad čia labai gera aura, vis prisimenu kaip tai buvo nerealu patį pirmą kartą :)

Yra ir kitų dalykų, kurie svarbūs ieškant sklypo, bet manau jausmas yra irgi labai ne paskutinėj vietoj. Sakyčiau net pirmoj.

Komentarai

  1. Laikas greit bėga :) Sekančiais metais jau įsikursit? Ar spėsit dar šiais?

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai