2022 m. sausio 20 d., ketvirtadienis

Kaip Home 3 (Viasat) apgaudinėja pensininkus

Perspėkite savo tėvukus, nes istorija neįtikėtina...

Kaip pasiūlyti sutarties pratęsimą, nors pratęsinėti sutarties nereikia:

Mano mama jau eilę metų turi Viasat lėkštę ir taip žiūri Tv, gyvena gražiai įrengtam namelyje sodų masyvuose. Mamai 70, internetu naudotis nemoka, turi mobilų telefoną. Prieš pat kalėdas turėjo bėdų ir darėsi žandikaulio operaciją, būsena jautri, užsilaksčiusi. Na ir žodžiu skambina jai tuo laikotarpiu "Viasat" ir sako - jums reikia sutarties pratęsimo. Na reikia tai reikia, tik mamai jau kažkokių TV kanalų nerodo, ir sako - aš žinau, kad man priklauso nemokamas meistro iškvietimas, tegu atvyksyta, sutaiso ko trūksta, ir tada tą pratęsimą ir pasidarom. Atvyksta kurjeris, perduoda kažkokią dėžutę, mama šventai įsitikinusi kad tai "tiuneris", nes matyt dėl to "tiunerio" ir kanalų nerodo per TV.

Kaip iš pensininko paimti kas mėnesį papildomai po 10 eur.

Atvažuoja meistras, kažką pradeda krapštyti, ir mama nustebusi stebi kad lyg ir ne tiūnerį keičia. Sako "kas čia?" Internetą jums statom, juk užsisakėt. "Ne, neužsakiau, aš kaip tik telefomu kai šnekėjau, sakiau kad aš ir kompiuterio neturiu, ir nemoku naudotis, kad man interneto tai jau tikrai nereikia". Pasižiūri tuomet visus dokumentus ir sužino, kad SENOJI SUTARTIS GALIOJO IKI 2023 metų, kad jos pratęsinėti tai nereikėjo... O tiesiog apsimesdami sutarties pratęsimu įpiršo apildomą 10 eur. kas mėnesį. Kad suprastumėte, kokios kai kurių pensininkų realijos Lietuvoje - tai mama gauna invalidumo pensiją apie 270 eur. Taigi tie papildomi 10 eur tokiems žmonėms yra skaudu, ypač kai ne savo valia. Mama laužo rankas , sako - jie man tuomet skambino, aš po ligonines su tuo žandikauliu laksčiau, operacijas dariausi, man nė toptelėjo į galvą patikrinti ar tebegalioja tos sutartys - pasitikėjau: jeigu sako kad reikia pratęsti, vadinasi reikia...

Kaip apsukti senyvo amžiaus žmogų ir įgrūsti jį į aklavietę:

Skambina mama į Viasat, sako, man nereikia to interneto , aš jo neužsakinėjau. Na čia taip švelniai ir trumpai parašiau - iš tiesų žmogus dvi dienas praleido ant telefono bandydamas prisiskambinti ir susišnekėti. Išgirdo tokius dalykus, kaip "jūsų žodinis sutikimas tolygus raštiškam sutarties pasirašymui" ir t.t. Nesigilinant į detales ir manipuliacijos paprastais žmonėmis subtilybes (kai ant vieno laido galo septynesdešimtmetė moteriškė bandanti susiorientuoti ką ji ne taip padarė o kitam gale su teisininkų pastiprinimu ir atidirbtom šabloninėm frazėm bei cinišku balsu diktuojanti tas frazes būtybė)... Sutiko kad mama gali jiems gražinti tą internetą. BET: 1) atstatyti seną sutartį su sena mėn įmoką jie sutinka tik gavę atgal prietaisą 2) prietaisą galima grąžinti tik užsakius kurjerį per internetą. Internetą, kuriuo žmogus nei moka naudotis, nei turi kompiuterio, o per mobilų telefoną negalėtų, nes regėjimas prastas. Juokinga? Ai, toks siuntimas kainuoja kiek daugiau nei 11 euriuku. Kas apmoka? Nu juokingas klausimas :)

Kur yra įstatymu apibrėžta, kad žmogus privalo naudotis internetu?

Na žinoma, aš užsakiau mamai kurjerį. Lauks antradienio kad sugrąžinti atgal neprašytą įrenginį. Kodėl patys žmonės turi mokėti už nurodytą kurjerį 11,5 eur - na, toks jau biznis čia to Home 3. Jie Bitei dabar priklauso turbūt. Net neabejoju, kaip gražiai suokia apie socialinę atsakomybę, visokį tvarumą, pagarbą klientams, mačiau puslapyje "dėkingumo programas"... Aha, štai jums dėkingumo programėlė. Mama klausė ar galėtų atvežti tą įrenginė tiesiog į ofisą jiems ar į sandėlį, nes ji nemoka užsakyti kurjerio - neturi interneto. Ne, sako, jūs negalite atvykti pati, jūs privalote užsakyti kurjeri internetu. Padiktavo www puslapį, adresiuką. Be interneto jeigu - tai ir liksti štai taip, ir mokėsi pagal naujai sudarytą (oj, atsiprašau "pratęstą") sutartį.

Na žodžiu, kadangi su Viasat ir aš buvau susidūrusi pačiu nemaloniausiu būdu - jei nustojo man teikti paslaugas ir nurašinėjo pinigus gerą pusmetį, suma berods arti pora šimtų eur liko pas juos mano - tai tiesiog perspėjimas: jeigu jūsų tėvukai pensininkai turi Viasato lėkštę, ir jeigu jiems tas Home 3 paskambins pratęsti sutartėlę, o galbūt pagerinti sąlygas, tegu nepriima sprendimo nepasitarę su jumis :)




3 komentarai:

  1. Bendras pastebėjimas, ne tik dėl VIASATo bet ir apskritai dėl visų telefoninių užsakymų - tokios kompanijos PRIVALOMAI turi pokalbius irašinėti, jeigu tikrai nebuvo sutikimų arba kyla nesklandumų - reikalaujat garso irašo.
    Tada labai greit atsiranda ir norai ir galimybės ir sutarties salygas pakeisti, ir patiems kurjerius užsakyt kad susirinkt įrangą nereikalingą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na buvo prašyta pateikti įrašyutus pokalbius, bet Home 3 atsisakė tai padaryti sakydama kad tuos pokalbius jie įrašinėja tik sau. Vartotojų teisėse pasakė kad reikia parašyti pretenziją raštu, kas reiškią vieintelė būdą - vėl gi el.paštu, arba per facebooką, ar dar kokią formą internete, bet viskas - tik internetu. Šiaip šlykščiausia šioj istorijoje, kad jie sumelavo, kad reikia sutarties pratęsimo. O pratęsimo nereikėjo, buvo sumanipuliuota pasitikėti linkusiu klientu.

      Panaikinti
  2. Nieko naujo Viasate nenutiko, jau prieš 12 metu buvo panašūs dalykai kai norėdavai nutraukti sutartį. Palinkėsiu niekada nebūti "Viasato" klientais.

    AtsakytiPanaikinti